mail%20logo

Prioritert supportavtale

Plutselig fungerer ikke ting, og du står fast. Eller kanskje du ikke er sikker på hvordan en oppgave skal løses i systemet ditt. Da er det viktig at du har tilgang til å få hjelp av eksperter. Som Xledger og Tripletex sin største partner, har vi de beste forutsetningene for å kunne hjelpe deg effektiv.

Dine behov vil være førende for hvilken supportavtale som er riktig for deg og din virksomhet. Uansett hvilken avtaletype du velger vil du ha tilgang til vår profesjonelle supportorganisasjon, som alltid er bemannet av personell med relevant kompetanse og erfaring.

Tjenesten løper som et månedlig abonnement og gir deg rett til valgt prioritet og reaksjonstid.
Hvorfor bør du tegne supportavtale med VIEW?
 
  • Raskere reaksjonstid, god oversikt og tettere oppfølgning
  • Tilgang til VIEWs profesjonelle supportorganisasjon, og markedets beste kompetanse innenfor Xledger
  • 15 års erfaring med systemet 
  • Bemannet til enhver tid av personell med relevant kompetanse og erfaring
  • Beste praksis for gjentakende supportsaker
  • Avtalen er fleksibel og kan skaleres opp eller ned etter behov

Forutsetninger og vilkår

Support er tilgjengelig mellom 08.00 – 16.00 på hverdager.
Henvendelser skjer fra forhåndsdefinerte, navngitte personer.

​Saker til teknisk support meldes inn til supporttjenesten sentralt via følgende kanaler:

E-post: support@viewledger.com
Telefon: 06731
supporytavtale%20%C3%B8konomisystem

Jeg vil høre mer om prioritert supportavtale