mail%20logo

Ofte stilte spørsmål til vår Salgsavdeling

ikon-sp%c3%b8rsm%c3%a5ltegn Hvordan ser deres prismodell ut?


Vi har tilpassede prismodeller basert på kunden. Felles er at vi gjør det enkelt for kunden å forstå hva som er hva. Vi ønsker å skape forutsigbarhet for våre kunder, og er glade i fastpriser. Overraskelser er fint når det kommer til opplevelse, men ikke på pris. 

Det viktigste er å tilpasse leveranse og kostnad etter størrelse. Hos kan du få tilgang til de beste økonomisystemene (Xledger eller Tripletex) helt ned i 159kr per måned og komplett regnskap fra 890kr per måned.

Dersom du har behov for rådgivning av økonomisk art eller hjelp til integrasjoner, kommer dette normalt ved siden som et tillegg. Hos oss sitter det mange veldig flinke folk! Vi er opptatt av forutsigbarhet og tydelighet for kundene våre, og med fastpris kan du også bestemme servicegraden i ditt abonnement – og skalere opp eller etter hvert som du trenger mer hjelp. 

 

ikon-sp%c3%b8rsm%c3%a5ltegn Hvorfor skal vi velge dere?


Det er et godt og riktig spørsmål å stille når man skal velge en leverandør til å håndtere regnskap, økonomi og infrastruktur i bedriften. Bytte av leverandør eller et valg om å outsource er gjerne noe som ikke gjøres så ofte, så her gjelder det å være trygg både på kvalitet og gevinstoppnåelse.  

VIEW er et kompetansehus med flere forretningsområder. Alle disse har til felles at de er bygget på solid fagkompetanse på økonomi og teknologi. Det betyr at vi er opptatt av å gjøre tingene riktig, men også på best mulig måte.  

Vår misjon handler om å levere innsikt og oversikt, slik at bedriftseiere kan utvikle sitt selskap basert på unik forretningsinformasjon. Det høres kanskje litt fluffy ut, men vi tror at de fleste som driver et selskap ønsker nettopp å vite mest mulig om hva som skjer og hvordan ting går til enhver tid. Det er det de får hos oss. I tillegg er vi rå på pris fordi vi er drevet av teknologi, ikke punching og timetelling. smiley2


 

ikon-sp%c3%b8rsm%c3%a5ltegn Kan dere integrasjoner?


Ja! Dette er tjenester som er i sterk vekst hos oss. Kundene våre har høye ambisjoner og ønsker effektivitet og innsikt i sine data. Vi bruker gode systemer og teknologi til å løse utfordringer på strak arm ukentlig. Med systemer som har ferdige integrasjoner og vår egenutviklete integrasjonsplattform, er vi godt rustet til å ta fatt på hva du ønsker skal bli bedre i din bedrift.  

 

ikon-sp%c3%b8rsm%c3%a5ltegn Kan vi kun kjøpe lønnstjenester av dere?


Ja, det går fint. Vi har rendyrkede lønnsteam som har spesialiserer seg på faget, og ikke minst prosessene rundt en effektiv lønnstjeneste. Det er mye som kan automatiserer, men når det gjelder lønn er regelverket komplekst og det er lett å gå seg bort. 

Hvis du overlater lønn til oss, vil vi sørge for at alt fra utbetaling av lønn, terminoppgaver til feriepenger og rapportering til myndighetene går smooth. Du får også tilgang til en egen portal, der du kan holde oversikt og hente ut informasjon. Altså, ganske smooth.  

Vi har i tillegg HR – kompetanse, så vi bidrar gjerne inn i diskusjoner rundt for eksempel arbeidskontrakter, refusjoner fra NAV eller andre personalsaker.
 

 

ikon-sp%c3%b8rsm%c3%a5ltegn Hvordan fungerer bankintegrasjonen?


Både Xledger og Tripletex har bankintegrasjoner og mulighet for å betale rett fra systemet. Det betyr at du alltid har oppdatert bankinformasjon, uten å måtte logge inn i nettbanken. Betalingen bokføres automatisk og du har alltid en oppdatert saldobalanse i systemet.  

I Tripletex heter denne tjenesten Autopay og aktiverers i systemet. Du betaler per transaksjon. Tjenesten støtter ikke alle banker, men har allerede mange integrasjoner mot de største bankene. (flere kommer) 

Xledger bankintegrasjon er den beste på markedet og støtter (omtrent) alle banker og betaling er inkludert i inngående og utgående faktura. Du får oversikt over forventede inn- og utbetalinger, som gjenspeiles i likviditetsprognosen i systemet. Bokføringen og avstemmingen skjer automatisk.  

Det er med andre ord ingen grunn til at du skal bruke et system du ikke kan utføre hele betalingsprosessen fra. 

Les også:
Ofte stilte spørsmål til vår IT - avdeling

 

Har du andre spørsmål enn de som stilles ovenfor? 

Vi er over gjennomsnittet engasjert i problemløsning med teknologi som verktøy, og bryner oss gjerne på utfordringer din bedrift måtte ha. Det er sånn vi blir enda bedre, kundenes suksess er vår suksess!
spørsmål til vår it avdeling support

Har du flere spørsmål? Kontakt oss her.

google-site-verification: google0ca091d981d548b8.html